środa, 12 sierpnia 2015

Oni

Rozalia Kubiak- 02.04.1998r.




,,Moje życie, moje kredki. Pomalujemy??''












Łucja Kalisz-05.06.1998r.





"Pamiętaj że żadna łza nie leczy ran"







Monika Kubiak -13.12.1988r.






,,Przy tobie zapominam że gwiazdy gasną"







Małgosia Karcz- 01.03.1991 




,,Tak wiele nas łączyło, a dziś to tylko nienawiść "








Michał Kubiak-23.02.1989r.



,,Nigdy nie udaję innego niż jestem, lubię mówić wprost, bez ogródek. Tak już mam''











Zbyszek Bartman-04.05.1989r.

Kiedyś nie gryzłem się w język i mówiłem, co myślę. Teraz stosuję więcej dyplomacji. W przeszłości bardzo zależało mi na dobrej opinii innych. Z każdym dniem coraz bardziej mi to obojętnieje.



Andrzej Wrona -27.12.1990





,,Gdy Ci smutno, gdy ci źle, chodź do mnie i przytul się "













I Reszta Reprezentantów Polski w piłce siatkowej mężczyzn
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A więc tak jest to mój pierwszy blog. Piszę go wraz z koleżanką Patrycją. Rozdziały będą się pojawiały co niedzielę. Także zapraszam was narazie na bohaterów, jeżeli komuś się spodoba i bedzie chciał czytać niech zostawi komentarz żebyśmy wiedziały że mamy dla kogo pisać 
Pozdrawiamy 

3 komentarze: